Aby przenieść swój obecny numer telefonu do sieci wRodzinie, należy:

1. wypełnić poniższy formularz Wniosku przeniesienia numeru do sieci wRodzinie
lub
2. skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, dzwoniąc na infolinię pod numerem 720 00 7777

W przypadku wybrania przez Państwa telefonicznego kontaktu, konsultant przyjmie Wniosek o przeniesienie numeru. W czasie rozmowy konsultant będzie potrzebował Państwa danych m.in. z dokumentu tożsamości. Na podstawie podanych przez Państwa danych w ciągu 3 dni roboczych zostanie przygotowany i wysłany za pośrednictwem firmy kurierskiej Wniosek wraz z Kartą SIM wRodzinie.

W obecności Kuriera, podpisują Państwo Wniosek, który w terminie do 7 dni zostanie do nas zwrócony.

Potwierdzeniem odebrania Wniosku jest otrzymana Karta SIM wRodzinie.

Po pozytywnej weryfikacji zwróconego i podpisanego przez Państwa dokumentu, rozpoczynamy procedurę przeniesienia numeru do sieci wRodzinie we wskazanym na Wniosku terminie.

O postępie prac nad przeniesieniem numeru będą Państwo informowani na bieżąco: pocztą elektroniczną, telefonicznie lub wiadomością SMS.

Regulamin przeniesienia numeru

 

PAMIĘTAJ!
Karta SIM Jeśli posiadasz numer na kartę (prepaid), to musi on być zarejestrowany na podane dane osobowe w formularzu u obecnego operatora. W innym przypadku wniosek zostanie odrzucony przez obecnego operatora!

 

Aby przejść do formularza przeniesienia numeru, prosimy kliknąć w poniższy link.

Formularz przeniesienia numeru