I. Informacja o ofercie

Konto ważne jest przez 24 miesiące od aktywacji numeru i każdego doładowania

Nie musisz. Połączenia, SMS-y, MMS-y i transmisja danych są wówczas rozliczane zgodnie z Cennikiem.

Pakiet cykliczny jest odnawiany automatycznie co 60 dni, o ile masz wystarczającą ilość środków na koncie.

Aby aktywować Pakiet musisz mieć określoną liczbę środków na koncie. Pakiet możesz aktywować kodem: *222*1#

Pełna lista kodów dostępna jest pod adresem https://wrodzinie.com.pl/lista-kodow-ussd

Opłata za Pakiet wynosi 30 zł, jest pobierana z konta Twojego numeru w momencie dokonywania aktywacji Pakietu.

Pakiet ważny jest przez 60 dni kalendarzowych od momentu aktywacji.

Pakiet nie zostanie odnowiony, a na Twój numer zostanie wysłana informacja o braku środków na kolejny zakup pakietu. Aby znów korzystać z usług w ramach Pakietu doładuj konto i ponownie aktywuj Pakiet.

Tak, możesz, wpisując kod na dezaktywację cykliczności pakietu: *222*0#

Tak, w ramach Pakietu możesz rozmawiać bez limitu ze wszystkimi numerami stacjonarnymi oraz komórkowymi w kraju.

Nie. Połączenia głosowe i SMS-y oraz pakiet danych dostępne w ramach Pakietu dotyczą usług realizowanych tylko na terenie Polski i na numery krajowe.

Możesz korzystać z naszych Pakietów Internetowych, w ramach których otrzymujesz Pakiet danych do wykorzystania w Strefie roamingowej 1:

  1. Pakiet internetowy 1 GB (Aktywacja kodem *222*103#).
    Okres ważności 50 dni.
    Koszt 9 PLN.
    Otrzymujesz 999 MB danych do wykorzystania w ramach Pakietu w Strefie roamingowej 1.

  2. Pakiet internetowy 500 MB (Aktywacja kodem *222*102#).
    Okres ważności 30 dni.
    Koszt 7 PLN.
    Otrzymujesz 500 MB danych do wykorzystania w ramach Pakietu w Strefie roamingowej 1.

  3. Pakiet internetowy 300 MB (Aktywacja kodem *222*101#).
    Okres ważności 30 dni.
    Koszt 5 PLN.
    Otrzymujesz 300 MB danych do wykorzystania w ramach Pakietu w Strefie roamingowej 1.

Możesz posiadać aktywne 4 Pakiety Internetowe, przy czym w pierwszej kolejności zużywany jest Pakiet o najkrótszym okresie ważności.

W przypadku aktywnego Pakietu zawierającego transmisję danych, po zużyciu wielkości transmisji danych przyznanej w Strefie roamingowej 1, opłata za transmisję danych w Strefie roamingowej 1 będzie wynosiła 0,02 PLN brutto za 1 MB, o czym zostaniesz poinformowany wiadomością SMS. Po upływie okresu ważności Pakietu aktywnego w Polsce, w przypadku braku kolejnego aktywnego pakietu, opłata za transmisję danych w Strefie roamingowej 1 będzie wynosiła 0,20 PLN brutto za 1 MB o czym zostaniesz poinformowany wiadomością SMS.

Koszty pozostałych usług roamingu międzynarodowego dostępne są w Regulaminie i Cenniku Oferty: https://wrodzinie.com.pl/images/doc/Oferta_Promocyjna_Roaming_miedzynarodowy-wRodzinie.pdf.

Jeżeli stanie się to w trakcie ważności Pakietu, to prędkość transmisji danych ulegnie zmniejszeniu do poziomu nie niższego niż 512 kb/s.

Wpisując kod na zdjęcie lejka: *222*8#. Opłata za transmisję danych będzie wtedy naliczana według Cennika opłat podstawowych (do czasu wyczerpania środków na koncie lub uruchomienia kolejnego pakietu zawierającego Internet), natomiast pozostałe usługi przyznane w ramach Pakietu będą dostępne do końca okresu rozliczeniowego.
Lub możesz aktywować jeden z naszych „Pakietów internetowych wRodzinie” https://wrodzinie.com.pl/lista-kodow-ussd

Nie, w ramach Oferty Promocyjnej możesz mieć aktywny tylko jeden pakiet cykliczny w tym samym czasie.

Korzystamy z własnej infrastruktury oraz stacji bazowych sieci Plus. Z naszych usług skorzystasz w technologii 2G, 3G oraz LTE i LTE Advanced.

II. Przeniesienie numeru

 Wejdź na naszą stronę https://wrodzinie.com.pl/przenies-numer i uzupełnij formularz online (pamiętaj, że dane w formularzu muszą zgadzać się z tymi, na które zarejestrowany jest numer u obecnego Operatora), a następnie czekaj na dokumenty od kuriera.

Pamiętaj, że musisz osobiście odebrać przesyłkę. Miej ze sobą dokument tożsamości, który pozwoli kurierowi na weryfikację Twoich danych.

Szczegółowe informacje znajdziesz na https://wrodzinie.com.pl/przenies-numer. Możesz również skontaktować się z nami, dzwoniąc na infolinię 720 00 7777.

W ciągu 3 dni roboczych wyślemy do Ciebie kuriera wraz z Wnioskiem o przeniesienie numeru, a także z kartą Sim, na którą zostanie przeniesiony Twój numer. Przesyłki kurierskie są doręczane w godzinach od 9:00 do 17:00 – w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Kurier zweryfikuje Twoją tożsamość po okazaniu mu dokumentu.

Przeniesienie numeru nastąpi pomiędzy godziną 24:00 a 6:00 w dniu udostępnienia numeru przez obecnego Operatora.

W takiej sytuacji należy skontaktować się z obecnym Operatorem i zweryfikować czy dane podane na wniosku o przeniesienie są zgodne z danymi na jakie numer jest zarejestrowany oraz czy Operator i rodzaj oferty zostały prawidłowo określone (pamiętaj mix jest traktowany jako abonament). W razie wątpliwości skontaktuj się z dotychczasowym Operatorem.

Jeśli wyjaśnisz powód odrzucenia wniosku, skontaktuj się z nami pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dzwoniąc na numer 720 00 7777.

III. Zamówienie startera

Bezpłatny starter wRodzinie zamówisz na stronie https://startery.wrodzinie.com.pl/

Pamiętaj, że aby zacząć korzystać z naszych usług, otrzymany starter musisz najpierw zarejestrować. Rejestracji możesz dokonać w placówce Poczty Polskiej.

Nasze startery w cenie 10 zł (kwota 10 zł dostępna będzie na koncie numeru) dostępne są również w niektórych placówkach Poczty Polskiej.

Dla zamówień składanych na stronie https://startery.wrodzinie.com.pl/  numery przydzielamy losowo.

Zamówienia realizowane są na bieżąco. Jeżeli nie otrzymałeś zamówionego startera w ciągu 14 dni, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi pod numerem 720 00 7777 lub pisząc na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

IV. Konfiguracja

Wyślij darmowy SMS na numer 8090 o treści: internet. Otrzymasz SMS zawierający informację o wygenerowaniu konfiguracji dla Twojego telefonu, a następnie wyślemy do Ciebie SMS konfiguracyjny.

Jeżeli nie mamy ustawień dla Twojego telefonu, skonfiguruj telefon ręcznie zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej.

Utwórz nowy punkt dostępu – APN: wrodzinie.pl

TYP APN: default

Następnie wystarczy, że uruchomisz transmisję danych.

Więcej informacji na temat konfiguracji dla poszczególnych systemów operacyjnych znajdziesz na https://wrodzinie.com.pl/konfiguruj

Wyślij darmowy SMS na numer 8090 o treści: MMS. Otrzymasz SMS zawierający informację o wygenerowaniu konfiguracji dla Twojego telefonu, a następnie wyślemy do Ciebie SMS konfiguracyjny.

Jeżeli nie mamy ustawień dla Twojego telefonu, skonfiguruj telefon ręcznie zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej.

Punkt dostępu (APN): wRmms

Uwierzytelnianie: brak

Nazwa: brak

Hasło: brak

MMSC: http://mms.wrodzinie.com.pl:8002

Proxy dla MMS: 212.2.96.16

Port MMS: 8080

Odbiór MMS-ów w roamingu: automatyczny

Typ APN: mms

Jeżeli nadal nie działa, w APN dla Internetu ustaw TYP APN na „default”.

Więcej informacji na temat konfiguracji dla poszczególnych systemów operacyjnych znajdziesz na https://wrodzinie.com.pl/konfiguruj

Usługi Roamingu międzynarodowego wymagają aktywacji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 720 00 7777 (z zagranicy, wykorzystując numer innego operatora: +48 720 00 7777) lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając numer telefonu oraz dane na które karta SIM jest zarejestrowana: imię i nazwisko, numer PESEL (obywatele RP) lub nr dokumentu tożsamości (obywatele pozostałych państw).
Po potwierdzeniu aktywacji roamingu przez nasze Biuro Obsługi, Twój telefon powinien automatycznie zalogować się do sieci, po przekroczeniu granicy.

Jeżeli zalogowanie nie nastąpi automatycznie, sprawdź poniższe ustawienia:

  1. Przejdź do aplikacji „wRodzinie” lub „Narzędzia karty SIM” znajdującej się na liście Twoich aplikacji.
  2. Wybierz Roaming.
  3. Następnie Zagranica.

Zalogowanie do sieci Operatora zagranicznego powinno nastąpić automatycznie.

Wracając do kraju pamiętaj, by w tej samej aplikacji opcję Roaming przestawić na Kraj.

W niektórych urządzeniach może być również niezbędne zezwolenie na transmisję danych w roamingu, a w przypadku iPhone – wyłączenie opcji EU Internet. Po zmianie ustawień wyłącz i ponownie włącz telefon.

Więcej informacji na temat konfiguracji roamingu międzynarodowego znajdziesz na stronie https://wrodzinie.com.pl/konfiguruj

V. Usługi

Próbując wykonać połączenie głosowe lub sprawdzając stan konta kodem *111#

Nie, aktywacja numeru w sieci wrodzinie jest bezpłatna.

Wpisz kod *111# i wciśnij zieloną słuchawkę.

Pełna lista kodów, które pozwalają na zarządzanie usługami dostępna jest pod adresem: https://wrodzinie.com.pl/lista-kodow-ussd

Połączenia w roamingu są realizowane w sytuacji, gdy korzystasz z numeru wrodzinie poza granicami Polski, czyli numer loguje się do sieci zagranicznych operatorów. Wówczas realizujemy usługi w zasięgu innej (zagranicznej) sieci.

Natomiast połączenia międzynarodowe są realizowane wówczas, gdy przebywając w Polsce wykonujesz połączenie z numeru wrodzinie na numer zagranicznego Operatora.

W przypadku realizacji połączeń międzynarodowych i w roamingu należy pamiętać, aby numer zagraniczny został poprzedzonym „+” oraz numerem kierunkowym kraju, do którego jest realizowane połączenie bądź wysyłany jest SMS.

Tak, możesz ją aktywować poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 720 00 7777 lub pisząc na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W ramach usługi "Kto dzwonił?" otrzymujesz SMS z informacją o nieodebranym połączeniu. Informacja jest wysyłana każdorazowo w następujących przypadkach:

  • gdy telefon był wyłączony
  • gdy telefon był poza zasięgiem
  • gdy użytkownik prowadził inną rozmowę

SMS zawiera numer telefonu oraz datę i godzinę nieodebranego połączenia.

SMS nie zostanie wysłany w przypadku gdy system nie rozpozna numeru dzwoniącego (np. osoba dzwoniąca ma włączoną Usługę CLIR – numer jest zastrzeżony).

Szczegółowy opis usługi znajduje się w Regulaminie Oferty promocyjnej: http://wrodzinie.com.pl/images/doc/Oferta_Promocyjna_Kto_dzwonil.pdf

Wprowadź kod *121# i zatwierdź słuchawką.

VI. Doładowanie

Konto można doładować:

  • na stronie https://doladowania.wrodzinie.com.pl/,
  • poprzez stronę internetową swojego banku – wybierając doładowanie wrodzinie lub Plus na kartę,
  • doładowaniami wrodzinie/a2mobile, dostępnymi w sklepach sieci Żabka i Freshmarket,
  • doładowaniami sieci Plus, dostępnymi w kioskach, sieciach handlowych, bankomatach i na stacjach benzynowych.

Swoje konto doładujesz dowolną kwotą w pełnych złotówkach od 10 zł do 250 zł.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za doładowania zrealizowane za pośrednictwem strony https://doladowania.wrodzinie.com.pl/, w ciągu 7 dni od daty doładowania dokonaj rejestracji danych na stronie https://zasilenia.faktura.pl wraz z podaniem wszystkich numerów, które będą doładowywane.